ויטמין D טבעוני בשילוב שמן מרווה מרושתת

  • ויטמין D
  • מאפייני המוצר
  • תווית
  • הוראות שימוש
  • מידע נוסף

מאפייני המוצר

לראשונה בעולם פותח ונמכר בישראל מוצר ויטמין D3 טבעוני מסיס שמן העושה שימוש בשמן זרעי מרווה מרושתת כפלטפורמה יחודית אשר בה נספג הוויטמין D3 באופן טבעי ללא צורך בשימוש באמולסיות, ליפוזומים או כל מניפולציה אחרת. יוצא שבעצם 99% ממרכיבי המוצר הוא שמן זרעי מרווה מרושתת טהור בכבישה קרה ללא כל תוספות של חומרים אחרים.
שמן זרעי המרווה המרושתת מציג איכויות ותכונות יוצאות דופן אשר ממקמות אותו כשמן האיכותי ביותר בנמצא. הוא מיוצר באופן טבעי בכבישה קרה ללא תוספת מייצבים או חומרים משמרים, יש בו יחס אידיאלי של אומגה 3 לאומגה 6 וכמות גבוהה של אומגה 9, יציבותו היוצאת דופן מגדירה אותו כשמן היציב מסוגו בעולם.
שילוב מנצח זה של ויטמין D3 טבעוני ממקור מעולה (חזזיות) ושמן זרעי מרווה מרושתת מציע לציבור הצרכנים בישראל בפעם הראשונה תוסף תזונה עם ספיגה מקסימלית של ויטמין D3 על בסיס הפלטפורמה של השמן הטוב בעולם שפותח כאן בישראל שמן זרעי המרווה המרושתת.

מאושר אגודת הצמחונים

מאושר - אגודת הטבעונים

לא מהונדס גנטית

נקי מגלייפוסט

ידידותי לסביבה

תווית המוצר

סימון תזונתי
100 מ"ל של מוצר
להתזה 0.3 מ"ל
אנרגיה (קלוריות)
940
2.7
סך שומנים (ג')
84.6
0.3
נתרן (מ"ג)
0.513
0.001
סך פחמימות (ג')
0
0
סך חלבונים (ג')
0
0
ויטמין D3 (מק"ג)
8330
25
אומגה 3 (ALA)
45 (גר')
135 (מ"ג)

הוראות שימוש

הוראות שימוש: התזה אחת ביום לחלל הפה, יש להתיז מספר התזות לתוך כוס להוצאת האוויר
לפני השימוש הראשוני.
מידע על רכיבים אלרגנים: עלול להכיל שאריות של שומשום וקוקוס.
כשרות: בד״ץ עדה חרדית ירושלים.
המוצר מכיל 100 מנות המספיקות לצריכה של שלושה חודשים.

  • מכיל ריכוז של 1,000 יחב”ל ויטמין D3 טבעוני בכל מנת ספריי בודדת.
  • ארוז בבקבוק זכוכית עם ראש ספריי, נוח לנשיאה בתיק וברכב.
  • מכיל שמן זרעי מרווה מרושתת בכבישה קרה, השמן האיכותי בעולם מסוגו.
  • טעם נהדר עם ניחוח אגוזי.
  • בכשרות בד”ץ בית יוסף.
  • נקי מחומרי הדברה, ללא חומרים משמרים, ללא חומרים מהונדסים גנטית.
    ללא סוכר.
  • נקי מאמולספיירים, חומרים מייצבים, קסליטול, סויה, אשלגן סורבט או ממתיקים.
  • נקי מלציטין, גליצרול, ג’לטין או צבעי מאכל.
  • ללא חומרי טעם וריח, חומרים מתחלבים או חומרים מונעי התגיישות.
    ללא חומרי סיכה.

ויטמין D3 מידע חשוב

ויטמין D3 הוא מסיס שומן הוא אחד הויטמינים החיוניים ביותר לתפקודו התקין של הגוף. הוא חשוב לבריאות טובה של הגוף, לתפקוד מערכת העצבים ותפקוד המערכת החיסונית וכן בהפחתת דלקתיות. הוא חיוני לבריאות העצמות, תפקוד נכון ותקין של הלב, פעילות המוח והריאות, מערכת החיסון והרשימה עוד ארוכה ומגוונת. לאחרונה גופי הבריאות בארץ ובעולם המליצו בצורה חדה להשתמש בויטמין הדי כתוסף העוזר בחיזוק המערכת החיסונית של הגוף.
איך מייצר הגוף את הוויטמין D3
את הוויטמין D3 ניתן לצרוך באמצעות המרה בגוף או דרך מקור חיצוני, מזון או תוספי תזונה.
בשונה מוויטמינים אחרים שנקלטים בגופנו דרך התזונה היום יומית 90% מהוויטמין D3 נקלט בגוף דרך חשיפה לקרינת השמש ורק 10% דרך המזון (כגון ביצים ודגים) כלומר: תאי העור שלנו הופכים את הכולסטרול המצוי בעור לוויטמין D3 לאחר חשיפה לקרני אולטרה סגול המגיעים מן השמש במינון מסוים. לעור בהיר נדרשת חשיפה של כעשר דקות לקרני השמש בעונת בקיץ וכחצי שעה בעונת החורף ללא חומרי הגנה או מסננים למיניהם, לאור כהה נדרש זמן כפול בהתאמה.
לאחר יצירת הוויטמין D3 הראשונית, הגוף מבצע שתי המרות, אחת בכבד ושניה בכליות שהופכות את הוויטמין D3 לזמין ביולוגית לגוף ומוכן לשימוש עבורנו.
האתגר בצריכה של ויטמין D3
לאור האזהרות הרבות מפני הסכנה שבחשיפה לקרני השמש, ואורח חיים שמאופיין בשהות ממושכת במבנים סגורים, אנו עדים לתופעה מתגברת של חוסר בוויטמין D3. אפילו באזורים בעלי אקלים חם ושטוף שמש קיים חוסר בוויטמין D3 אשר מיוצר על ידי הגוף. יתרה מזאת רוב האוכלוסייה אינה צורכת מזונות אשר מכילים וויטמין D3 בכמויות המאפשרות מינון ברמה הנדרשת לפי המלצות הצריכה היומיות של ארגוני הבריאות השונים בעולם.
חוסר בוויטמין D3 יבוא לידי ביטוי בראש ובראשנה בבעיות בצפיפות העצם, וזאת משום שאחד היתרונות העיקריים של הוויטמין D3 הוא שהוא מקדם ספיגה של סידן במעיים ועוזר בשמירה על ריכוז נכון של הסידן בעצמות.
מחקרים חדשים חשפו נתון חדש וחשוב: קיימים בגופנו קולטנים מיוחדים עבור הויטמין D3 כמעט בכל אחד ממליארדי התאים שבגוף האדם. המחקרים מצאו קשר ישיר בין צריכה מספקת של וויטמין D3 ומניעה של מגוון מחלות מקבוצות שונות בין היתר מחלות דלקתיות, מחלות הקשורות לתפקוד נכון של מערכת החיסון, ומחלות הקשורות לתפקוד נכון של הצמיחה התאית.
מהן ההמלצות וכמה באמת ויטמין D אנו צורכים
מניתוח נתונים שערכו קופות החולים בישראל בקרב 70% מהנבדקים נמצאו רמות נמוכות מהנורמה המומלצת של ויטמין D, ובקרב 13% נמצאו רמות נמוכות מאוד.
מהמחסור הזה נוטים לסבול בני כל הגילים: ילדים, מתבגרים ומבוגרים. הסיבה המרכזית למחסור הזה היא חשיפה מועטה לשמש – בעיקר בשל החשש שהוטמע היטב בישראלים מפני סרטן העור בעקבות שהייה בשמש.

ויטמין D3 ויתרונותיו

אם אתם מקפידים על אורח חיים המשלב תזונה טבעונית, קבלת מספיק ויטמין D בכל יום יכולה להיות מאתגרת. רבים מהמזונות המכילים ערכים גבוהים של ויטמין D מקורם מן החי, כגון סלמון, חלמוני ביצה, ורכיכות ולכן אינם נחשבים כאפשרות מעשית לצריכה של ויטמין D עבור טבעונים וצמחוניים.
מהי הסיבה שמרבית התוספים לוויטמין D3 אינם טבעוניים וצמחוניים ?
תוספי ויטמין D שפותחו עבור צמחוניים וטבעוניים הכילו באופן מסורתי ויטמין D2 שמקורו מהצומח, יעילותו וספיגתו אינה יעילה בהשוואה לויטמין D3 שמקורו מן החי.
באופן גורף היו בשימוש רק שני מקורות לויטמין D3 בתעשיית תוספי התזונה:
1. לנולין (Lanolin) – שעווה המופקת מבלוטות השומן שבצמר כבשים.
2. שמן המופק מכבד של דגים.
אם בחרתם בתזונה טבעונית או צמחונית או באורח חיים הדבק בעקרונות האקולוגיה הידידותית לכדור הארץ, אף אחד ממקורות הויטמין D3 המוצעים בשוק אינו מהווה אפשרות זמינה עבורכם. חברת נייטשרסייג’ (NATURESAGE) התמודדה עם האתגר הזה שנים מספר, מצד אחד היינו מחויבים לספק ללקוחות שלנו ויטמין D איכותי במיוחד בתקופת הקורונה ולכן נאלצנו לבחור בפתרון מהחי שהיה ויטמין D3 מלנולין (Lanolin). אבל המשכנו לחפש בקדחתנות מקור ירוק שאינו מופק מבעלי חיים וידידותי יותר לסביבה.
לאחר חיפושים ובדיקות רבות בחרנו במקור צמחי חדש לויטמין D3 שהוא ידידותי לצמחונים וטבעוניים הנקרא בשם: חזזיות (Lichen).
מה הם החזזיות – Lichen ?
חזזיות הן צורת חיים מורכבת המהווה שותפות של שני צורות חיים נפרדות, פטרייה ואצה. השותף הדומיננטי הוא הפטרייה, המעניקה לחזזית את מרבית מאפייניה, החל מצורתה ועד לצורת הפרי שלה. ומצד שני קיימת האצה היכולה להיות אצה ירוקה או אצה כחולה-ירוקה. פטריות אינן מכילות כלורופיל או כל אמצעי אחר לייצור מזון משלהן ולכן הן מסתמכות על האצות לצורך קבלת תזונה וייצור של פוטוסינתזה (הטמעת אור לטובת ייצור חמצן מדו תחמוצת הפחמן), ובתמורה הפטרייה מספקת לאצה מקום ויכולת לגדול ולהתפתח.
מתברר גם שכחלק מהתהליך המופלא הזה החזזיות מפיקות ויטמין D3 כך שלראשונה החזזיות משמשות כאלטרנטיבה צמחית, טבעית ואורגנית וכמקור לויטמין D3 שאינו מופק מן החי.

יתרונות המוצר

המשתלם ביותר

המוצר מכיל 100 מנות המספיקות לצריכה של שלושה חודשים.

היעיל ביותר

מכיל ריכוז של 1,000 יחב"ל ויטמין D3 בכל מנת צריכה בודדת.

טבעוני

ויטמין D3 ממקור טבעוני בשילוב עם שמן זרעי מרווה מרושתת בכבישה קרה.

בטוח לשימוש

נקי מחומרים מייצבים, קסליטול, סויה, אשלגן סורבט או ממתיקים.

איתך בכל מקום

ארוז בבקבוק זכוכית עם ראש ספריי, נוח לנשיאה בתיק וברכב.

איכות ובטיחות

נקי מחומרי הדברה, חומרים משמרים, חומרים מהונדסים גנטית, סוכר.